Subject: Taotlus TAI eetikakomiteele
From: "Marje Liibek" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Sep 2025 10:28:43 +0300

Tere!

Vastuseks Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
saadetud dokumendile pealkirjaga Eesti Terviseuuring 2025 täiendavate
küsimuste lisamise taotlus, mis on registreeritud 01.08.2025
registreerimisnumbri 5.2-2/2010-1 all

Kinnitan, et sellele uuringule on täna, 10.09.2025 väljastatud kirja lisas
olev TAIEK otsus 1487 selle uuringu kooskõlastamise kohta TAI
inimuuringute eetikakomitee (TAIEK) poolt.

Lugupidamisega

Marje Liibek, TAIEK sekretär

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.sm.ee/> www.sm.ee

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, August 1, 2025 3:58 PM
To: Eetikakomitee meilid < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; TAI üldmeil < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Taotlus TAI eetikakomiteele

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu dokument.

Pealkiri: Eesti Terviseuuring 2025 täiendavate küsimuste lisamise taotlus

Registreerimise kuupäev: 01.08.2025

Registreerimise number: 5.2-2/2010-1.

NB! Dokumendile on kehtestatud juurdepääsupiirang alates 01.08.2025 kuni
01.08.2100, vastavalt AvTS § 35 lg 1 p 12.

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.sm.ee/> www.sm.ee